Zana Primavara

In cadrul proiectului tematic Zana Primavara, am observat flori de primavara, insecte, si am lucrat cu spor. Am lipit un soare vesel cu raze din hartie creponata, fluturasi din forme geometrice, si am pictat buburuze vesele.


Am invatat si un cantec nou:

Iarnă să te duci cu bine
Iarnă să te duci cu bine
Primăvara vine, vine.
Vestitorii au sosit
În zăvoiu-ntinerit { bis}

Mult dorita primăvară
Ne jucăm din nou pe-afară
Sub caisul înflorit
Bine, bine ai venit { bis}

Lasă un răspuns

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 25 de urmăritori

