Activitati din semestrul II

Am inceput semestrul 2 cu proiectul tematic Calatori in jurul lumii. In prima saptamana am invatat despre Pamant, despre ecologie, cum s-a format Pamantul, cum arata din spatiu, am vizionat filmulete educative si am discutat pe baza enciclopediilor aduse de cativa dintre copii. Apoi, saptamana trecuta a venit randul temei Soarele, unde am aprofundat ideea de Univers, planete, orbite, etc.
Iata si cateva imagini cu produsele activitatilor celor doua saptamani:

Saptamana aceasta urmeaza tema APA- SURSA VIETII. Orice materiale aduse de copii de acasa sunt binevenite.

Lasă un răspuns

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 25 de urmăritori

